Je dobré nosit reklamní čepice?

Propagace může mít mnoho podob. Jistě, tím nejznámějším typem jsou pravděpodobně reklamy, avšak to není vše, čím se nám firmy snaží podbízet a přimět nás k nákupu. Jinou strategií bývá rozdávání nejrůznějších propagačních předmětů. Nejčastěji jsou to propisky, avšak mnohdy se jedná i o oblečení. Typickým příkladem mohou být reklamní čepice promotextilie.cz.

 

V naprosté většině se jedná o klasickou kšiltovku, a to z jednoho prostého důvodu: můžeme ji nosit celoročně, na rozdíl od jiných, které se nosí obvykle pouze v zimě. Zdá se tedy, že se jedná o skutečně užitečný předmět, bez ohledu na to, zda danou firmu podporujeme či nikoliv. Ovšem nabízí se otázka: měli bychom ji nosit?

 

cepice1

 

Abychom mohli na tuto otázku odpovědět, je nutné si říci, jak takováto kšiltovka vypadá. Obvykle se jedná o prostý typ, nejčastěji v modré, černé či červené barvě. Na přední straně nad kšiltem bývá našito či natisknuto logo firmy, a to z jednoho prostého důvodu: aby bylo dobře viditelné.

 

Koneckonců o to především firmám jde: abyste je tímto způsobem prezentovali, kamkoliv půjdete. Proto se snaží jejich nošení podpořit například vytvořením dojmu, že se jedná o exkluzivní předmět z limitované edice, která jen tak někdo nemá.

 

Avšak pokud je nosíme, jak v tom případě vypadáme? Popravdě, valná většina z nás poměrně lacině. Jen málokdo ji umí nosit tak, aby v ní nevypadal hloupě. A řekněme si na rovinu, že většina lidí, kteří ji skutečně nosí, jsou starší vesničtí strýcové.

 

cepice2

 

Jak toto dilema tedy vyřešit? Odpověď může být jednoduchá: používejte ji doma, především při práci na zahradě. Koneckonců, co si budeme povídat, její kvalita nejspíš nebude největší. Avšak pokud jdete ven, pak ji nechte doma. Buď si pokrývku hlavy neberte, a pokud ano, pak nějakou neutrální. Jen tak se totiž vyhnete tomu, že budete působit dojmem, že nemáte na oblečení a musíte používat věci, které dostáváte zadarmo. A to přeci nechcete, ne?